tirsdag den 13. april 2010

Suveræn salat!

Tak for kogebøger, siger jeg bare! Jeg fik Suveræne Salater i fødselsdagsgave, og jeg fik prøvet en af opskrifterne i går... Og det var en rigtig lækker salat med bagte auberginer, cherrytomater, hvidløg, basilikum og citron. Den ser måske ikke så festlig ud -bagte auberginer bliver sgu lidt fesne, men den smagte fantastisk! Jeg vil nok vælge noget andet "tilbehør" til den en anden gang -måske en god skinkebøf of some kind.

I dag skal vi spille rollespil, så der står den på pasta/kødsovs. Onsdag er det skinkeschnitzler og græsk kartoffelsalat (også fra min nye salatbog) Torsdag skal vi have fisk, og dertil noget sukkerærte/bønnespiresalat jeg fandt opskriften til på det der internet. Jeg skal nok linke til den, hvis det er godt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar